fredag 16. mars 2012

Dora vakre Dora:)


Jeg er så heldig at jeg har ett gavekort fra jul som ikke er brukt enda. viste ikke helt om jeg ville bruke det på klær eller interiør. Enten må jeg spare det en stund til og kjøpe meg noe fint etter graviditeten eller jeg kan investere i vakre Dora kopper og noen asjetter. Hva ville du gjort? Jeg tror nesten det blir Dora jeg:)
Jeg fikk min mor til å kjøpe disse koppene til seg selv og de er nå mitt 
førstevalg å drikke kaffe av når jeg er der:):):)




Tenk det er fredag igjen, herlig med beste dagen i uken:)
God fredag alle som titter innom!!!

 Janne 




3 kommentarer:

  1. Det Dora serviset har jeg sett på også - lekkert!

    Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.
    Jeg er på vei til 250kvm stor interiørbutikk på Moi og jeg gleder meg stort :)
    Smil og klem

    SvarSlett
  2. Koselig service og matchet bloggen din hihi...
    Ha en kjempefine helg Janne!

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Så koselige kopper :)

    Og en utrolig fin og inspirerende blogg du har :))

    Fin helg til deg :)
    klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...