søndag 1. mai 2011

Vis hvem du er med unike dører:)


På sikt har vi veldig lyst på ny inngangsdør, jeg vet selvfølgelig hva jeg vil ha og hva jeg liker:)
Men har likevel tittet litt på forskjellige leverandører. Det morsomme er at de fleste har en del like dører men sikkert i forskjellig kvalitet og prisklasser. Må si jeg ble overasket over utvalget også her er det virkelig noe for en hver smak. 

Under her har jeg funnet frem en del bilder av forskjellige dører og synes det hadde vert gøy å høre hvilken dere kunne tenke dere om dere skulle bytte inngangsdør.


























Som sakt så vet jeg godt hvilken stil jeg vil ha på min inngangsdør. Der er jeg og min mann helt enig:)
Jeg kan røpe så mye som at den skal være hvit, det vil passe best på vårt hus. Så selv om jeg har dilla på rosa om dagen blir det ingen rosa dør her:)

Da var denne helgen over og jeg ønsker alle som titter innom meg en riktig god mandag i morgen:)


6 kommentarer:

  1. Likte veldig godt den med det ovale vinduet... ;)
    Mange forskjellige stiler og utrykk...jeg syntes ofte det enkle er det fineste!

    Ha en god uke!!!
    klem Rikke

    SvarSlett
  2. Synes den du har er finest jeg. fint med doble dører:)

    SvarSlett
  3. Ja her var det mye forskjellig;)
    Syns hvite dører i gammel stil er finest, gjerne doble som du har:)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Jeg liker godt nr. 4 fra toppen.
    Den var koselig.
    Her tror jeg det bare blir maling- og ikke bytte av dør.
    klem

    SvarSlett
  5. Gøy å høre hva dere synes:) Vi har ingen av disse dørene nå men en mindre pen rød dør:) Vi har veldig lyst på en hvit dør. Veronica det er mulig vi gjør som deg og gir den noen malingstrøk. Men aller helst ønsker jeg meg den hvite døren jeg la ut øverst:) eller noe i den stilen:):):)

    God kveld til alle:)

    SvarSlett
  6. Kanskje du ville satt opp en stilig og elegant søyle som matcher din nye dør? Sjekk ut www.tømtesøyla.no

    Hilsen Linn Tømte.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...