tirsdag 24. mai 2011

Søteste søte ♡♡♡


Prinsessen i huset er blitt veldig opptatt av å pynte seg om dagen:) De nye spennene fra den lille prikken over i'en falt veldig i smak. Jeg har jo lagt ut bilder av disse før men tenkte å vise dem med bilder jeg har tatt selv. De er så søte og alle spennene har antiskli så de sitter godt i håret selv en dag i barnehagen.
Hårbøylen finnes i hvit, lyserosa og mørkerosa (nesten litt gammelrosa) og alle spennende kan festes på hårbøylen så her kan man trikse og mikse. Kjempe gøy for små jenter som liker å pynte seg.


Snuppa fikk også kjempe søt hårpynt i gave fra mimmi (mormor)  sammen med en nydelig kjole og tunika. Alt sammen fra serien Vintage stories hos KappAhl. Tusen takk Mimmi 

Ellers så er motivasjonen for oppussing på bånn om dagen. Vi er slitene etter mange mnd. med jobbing i huset og trenger en pause. Men vi har ett lite DIY prosjekt på rommet til snuppa og det har vi jobbet litt med hver dag:) Gleder meg til å vise når det er ferdig.

♡ Ha en fortsatt god uke, Klem 

3 kommentarer:

  1. Sååå søt prinsessa de var! Nydeligste sløyfene da :)

    Gleder meg til å se DIY prosjektet!

    Ønsker deg en herlig dag ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. De har så mye fint fra prikken over i`en, jenta di har fått masse fint!
    Det er gøy å pynte seg med så mye gøy!

    Gleder meg til å se DIY prosjektet!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Kjempemasse fin hårpynt til prinsessa.
    Iblandt må man ta en pause fra alt og bare
    gjøre det man har lyst til!
    Gleder meg iallefall til å se når prosjektet er ferdig...

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...